.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مركز درماني كجور مازندران پزشك ندارد

مركز بهداشتي و درماني ميخساز كجور مازندران در منطقه توريستي كندلوس، اواخر هر هفته پزشك ندارد.

دهكده فرهنگي و تاريخي كندلوس كه در طول سال ميزبان خيل عظيم مسافران و گردشگران داخلي و خارجي به ويژه در ايام تعطيلات است و از طرفي نيز مركز بهداشتي و درماني ميخساز كجور در اين منطقه واقع شده است و چندين روستاي همجوار را نيز زير پوشش خدمات درماني و بهداشتي خود قرار مي‌دهد؛ در پايان هر هفته كه با حضور مسافران و گردشگران داخلي و خارجي بر جمعيت كندلوس و روستاهاي همجوار آن افزوده مي‌شود؛ پزشك درمانگاه در محل كار خود حضور ندارد و به مركز درماني در بخش پول كجور رفته و در آنجا ارائه خدمات مي‌كند.
از آنجايي كه حضور پزشك در طول هفته در يك منطقه توريستي يك امر ضروري و اجتناب‌ناپذير است، عدم حضور پزشك معالج در مركز بهداشتي و درماني ميخساز كجور در اواخر هر هفته تاكنون مشكلات و اعتراض‌هاي عديده مردمي را به همراه داشته است.
مراجعات مكرر حضوري و تلفني مردم و حتي گردشگران و مسافران كندلوس به دفتر شوراي اسلامي كندلوس درباره عدم حضور پزشك در مركز بهداشتي و درماني ميخساز كجور موجب آن شده تا برخي از مسئولان روستاي كندلوس با مديريت شبكه بهداشت و درمان شهرستان نوشهر مكاتبه كرده و خواستار رفع مشكل موجود در منطقه شد.
در بخشي از اين نامه كه يك نسخه آن در اختيار خبرگزاري فارس در نوشهر قرار گرفته است آمده است؛ شوراي اسلامي كندلوس، برابر قانون مدافع و ضامن حقوق اهالي و گردشگران حاضر در منطقه بوده، بنابراين با توجه به اهميت موضوع، ضرورت دارد دستور فرماييد تا پزشك معالج در طول شبانه روز در درمانگاه مذكور حضور مستمر داشته و از اعزام وي به مراكز درماني ديگر جدا خودداري شود.
همچنين در بخشي ديگر از اين نامه آمده است؛ قريب به حدود دو سال كه خانه بهداشت منطقه نيز به‌طور كامل تعطيل است و با توجه به اينكه دولت و مردم نسبت به اهداي زمين و ساخت بناي آن اقدام كرده‌اند اكنون مشاهده مي‌شود هيچگونه توجهي به بهداشت و سلامت اهالي منطقه از سوي آن مديريت محترم نشد كه اين امر نيز خود جاي بسي تامل دارد و مديريت روستا يعني شوراي اسلامي و دهياري كندلوس با جديت موضوع را پيگيري خواهند كرد.
رونوشتي از اين نامه به دفتر نماينده مردم نوشهر و چالوس و كجور و كلاردشت در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار شهرستان نوشهر، بخشدار كجور و پزشك مركز بهداشتي و درماني ميخساز نيز ارسال شده است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.